Book-Loving Little Moth

Januári Book Haul + NYEREMÉNYJÁTÉK!!

2016. február 04. - LittleMoth

Nézzük először polcaim új lakóit..

10 könyvvel gyarapodott a polcom januárban: 6 könyvet vásároltam, 4-et pedig ajándékba kaptam.

Egy utcánkban lakó nénitől megkaptam Anya Seton: Katherine c. könyvének 1. részét, kiváló állapotban. A borítóját már most imádom! Olvasni viszont - a terjedelme miatt - szerintem majd csak a tavaszi szabadságom alatt fogom. Még nem igazán olvastam hasonló műfajú könyvet, de gondoltam szélesítem a látóköröm..

Egy kicsit "merészkedtem", és egy vadidegen molytól vásároltam 3 könyvet. Szerencsére kiérdemelte a bizalmat - a kötetek kifogástalan állapotúak.
Így került a birtokomba Anya Seton: Katherine-jének 2. kötete, ugyanabban a kiadásban, mint az első része.
Edgar Allan Poe: A perverzió démona szintén bekerült ebbe a "kosárba". Még nem olvastam Poe-t, de annyit hallok/olvasok róla, hogy úgy éreztem, ideje lenne megismerkednem vele. Nemrég kezdtem el olvasni, ha a végére értem, jön az értékelése is. Sajnos elég szoros a beosztásom, így nem sok időm van olvasni jelenleg.
Natsuo Kirino: A halál istennője a Japán-mániám miatt került megvásárlásra - még Ő is olvasásra vár.

Szintén moly-ról beszereztem a kedvenc animém könyv-formátumú első részét, Hino Matsuri: Vampire Knight 1. c. kötetét. Be kell látnom, hiába hátulról lapozom a magazinokat, a visszafelé lapozás és olvasás nem is olyan egyszerű feladat..

Nem múlhat el hónap KMK-s rendelés nélkül, így a polcomra került két újabb Vörös Pöttyös könyv. Cassandra Clare Pokoli szerkezetek trilógiájának első része: Az angyal, valamint szintén az írónőtől Az Árnyvadász Akadémia 5. kötete: Az imádott gonosz. A Végzet Ereklyéi az egyik kedvenc sorozatom, így egyértelműen ezeket a drágaságokat is el kell olvasnom! Csak a "mikor?" a kérdéses..

Anyutól megkaptam ajándékba (csak úgy!) a Bane Krónikák első 2 részét, a Mi történt Peruban?-t és A szökevény királynét Cassandra Clare-től. Még ezek is olvasatlanok sajnos..

1. Molyszülinapomra - egy molyos ajándékozás keretein belül - kezembe került az első LOL-könyv, amit olvastam: a Mire jó a rosszfiú? Komal Kant-tól. Kikapcsolódást vártam a könyvtől - és ezt meg is kaptam.

Januári értékeléseim:
http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/01/02/s_s_a_mimes_rend
http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/01/22/laini_taylor_ver_es_csillagfeny_napjai
http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/01/29/mark_lawrence_tovisek_hercege_452
http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/01/30/komal_kant_mire_jo_a_rosszfiu

Egyéb e havi bejegyzéseim:
Téli book tag: http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/01/25/winter_book_tag
Egy kis visszatekintés és tervezés: http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/01/08/2015_759

Elég zsúfolt volt a január, így nem sok időm volt - sem olvasni, sem Nektek írni bármiről is.. De remélhetőleg ez változni fog a jövőben.

NYEREMÉNYJÁTÉK!!
Egy ideje fogalmazódik bennem egy nyereményjáték ötlete, most úgy döntöttem, meg is hirdetem :) Mindössze egy "kicsit" gépelnetek kell a részvételhez!

Elég kevés visszajelzést kapok a bloggal kapcsolatban, így a feladatok is ehhez kapcsolódnak. 3 feltételt kell teljesítenetek, hogy részt vehessetek a játékban:

1. Válaszd ki a szerinted legjobban sikerült bejegyzésem - ez lehet értékelés, szösszenet vagy bármi, ami tetszett -, és hagyj alatta nyomot egy kommentben, hogy miért pont ezt választottad, mit szerettél benne!

2. Válaszd ki a véleményed szerint legrosszabbul sikerült posztom - ismét bármelyik rovatból -, majd ez alatt is fejtsd ki a véleményed, mi az ami nem tetszett, mit kellett volna másképpen. Természetesen nem sértődöm meg a negatív vélemények miatt - hiszen én kérem, hogy írd meg -, mindössze építő kritikákat várok. Ez által tudok fejlődni és olyan bejegyzéseket írni, ami Nektek is tetszik!

3. Ez alá a bejegyzés alá pedig azt írd meg, hogy az előző két feladathoz hol hagytad a kommenteket (elég annyi például, hogy Tövisek Hercege értékelés és A blogról). Milyennek találod a blogot összességében: mi az ami jó, esetleg lehetne gyakrabban, mi az ami nem teszik. Ez a kérdés MINDENRE vonatkozik a blogolásommal kapcsolatban! Ne féljetek bátran megmondani a véleményeteket, akár pozitív, akár negatív!

A játék időtartama: 2016. február 4. - 2016. március 31. éjfélig tart.
Sorsolás: 2016. április első hetében
Nyeremény: Egy könyv a kívánságlistádról és egy egyedi Book-Loving Little Moth könyvjelző!

Ha bármi kérdésetek van, az oldal facebook oldalán üzenetben vagy a booklovinglittlemoth@gmail.com e-mail-címen megtaláltok!

FONTOS!!
A hozzászólásokhoz jelentkezzetek be, különben "Névtelen"-ként fogtok megjelenni a kommentelők között! (Nem követnetek vagy feliratkoznotok kell, mindössze e-mail címetekkel bejelentkezni! Persze a feliratkozásoknak/követéseknek örülök - ki ne örülne?! -, de ez NEM feltétele a játékban való részvételnek!)

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr378358982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorina Nagy 2016.02.04. 13:59:54

Köszi a lehetőséget erre a jó kis játékra. Először is tetszik, hogy nem lájkolni kell, hanem a véleményemre vagy kíváncsi :)

1. ponthoz: Csontszürethez írtam értékelést
2. ponthoz nem találtam semmit, pedig vagy 100x átböngésztem minden egyes posztot, mégsem tudtam semmire sem mondani, hogy itt valami ne jó.
3. ponthoz: minden tetszik a blogon, bár Interjúból olvasnék még, mert imádom, mikor mindig valami új kiderül egy egy íróról. Szeretem még a borító leleplezéseket, a megjelenésre várva rovarokat. Szeritem még ilyeneket elférnének a blogon :) Az értékesek nagyon jók és az tetszik a legjobban, hogy egyezik az ízlésünk olvasás terén így a te álláspontod és véleményed is megismerem :)

LittleMoth 2016.02.04. 15:04:56

@Dorina Nagy: Az volt a célom, hogy ne azért kapjak like-ot, mert nyerni lehet, hanem azért, mert tényleg tetszik, amit írok :)
Igen, az egyezés már molyon is kiderült :D
Köszönöm a véleményt!

Cubewolf 2016.02.08. 18:12:37

Én a Disney book taghez írtam de a másodikra semmit se találtam ami nem tetszik. Nekem a blog összességében nagyon tetszik szóval imádom a blogot <3

LittleMoth 2016.02.08. 18:51:03

@Cubewolf: Nagyon szépen köszönöm szépen :D
A meséket én is nagyon imádom - hiába, egy örök gyermek veszett el bennem ;)

P.Krisztina 2016.02.27. 21:33:19

Szia,:)
1.ponthoz Leslie L. Lawrence interjúhoz írtam pozitív megjegyzést.
2.ponthoz nem tudtam hova írni ugyanis semelyik bejegyzéshez nem tudtam belekötni.:D De tényleg!
3.A blogod desing-je is szuper egyszerű és átlátható.Tetszik,hogy jól áttekinthető témákra vannak bontva minden.:)így könnyebben tudok 'böngészni olvasni a blogon.Az is egy nagy pozitívum,hogy igényesen írsz.Látszik hogy figyelsz,hogy igényesen megirt ,nem helyesírási hibával teletömött bejegyzés szülessen!:)

LittleMoth 2016.02.27. 23:00:36

@P.Krisztina: Köszönöm a véleményt!
Örülök, hogy tetszik a blog :)
A design kivitelezése Fanni érdeme, a Life in the books bloggerinájáé :)
Szerencsére mindig is nagyon jó voltam helyesírásból, így ez számomra nem okoz gondot :) Amúgy nagyon elkedvtelenít, ha egy helyesírási hibákkal teli blogra bukkanok, mivel úgy gondolom, ha már nyilvánosan ír valaki, legyen legalább erre igényes (és itt nem a véletlen elgépelésekre gondolok).

Barbi Melkvi 2016.02.28. 10:15:48

A pozitív véleményt az Útvesztő értékeléshez írtam.
Negatívat nem írtam sehova, inkább átfogóan azt mondanám, hogy ne félj humort belevinni a bejegyzéseidbe, és sokkal szabadabban, sokkal több egyedi gondolatot kéne leírnod, mert nagyszerűen csinálod, és ez még dobna az egészen. :)
Köszönöm a lehetőséget. :)

Barbi Melkvi 2016.02.28. 10:16:44

A blog pedig nagyon szuper, változatos! :)

LittleMoth 2016.02.28. 19:27:43

@Barbi Melkvi: Köszönöm a véleményed!
Összességében azt mondanám, hogy már kezdek jobban megnyílni az olvasók felé, egyre könnyebben megy az érzéseim átvitele az értékeléseimbe - legalábbis úgy érzem. De mivel eddig nem nagyon kaptam visszajelzéseket (ezért lettek pont ezek a részvétel feltételei), így nem is igazán tudtam, mennyire merjem beletenni magam egy posztba! De akkor most már bátran szabadjára engedem a gondolataim :) A következő értékelésemben talán kicsit jobban is, mint kellene :)

IamNewcastle 2016.03.03. 20:02:28

Szia! Én Laini Taylor: Füst és csont leánya című könyvéhez írtam pozitív értékelést. Negatívat nem tudtam... :) Nagyon tetszik, hogy önmagad adod és nem hagyod magad befolyásolni mások véleményével szemben. A bejegyzéseid igényesek, jól átgondoltak, látszik, hogy sok időt szánsz rájuk. Csak így tovább!

LittleMoth 2016.03.04. 11:00:18

@IamNewcastle: Köszönöm szépen a véleményt! Igyekszem igényes értékelést kiadni a kezeim közül, illetve a saját gondolataimat leírni egy-egy könyvről. Köszi ;)

LanaRaven 2016.03.16. 20:51:10

Szia!

Az első & az utolsó Book Tag és A marsi értékeléséhez írtam. A marsihoz oda is írtam a véleményemet a blogról. :) Köszönöm szépen a lehetőséget a játékra.

LittleMoth 2016.03.17. 14:34:55

@LanaRaven: Köszönöm a véleményed!
Nem, nem bántottál meg, minden véleményt szívesen fogadok, azok által tudok fejlődni és olyan posztokat írni, ami tetszik Nektek!
Igen, lesz még hasonló book tag a blogon, már ki is néztem párat ;)
Az igazi érzéseim kinyilvánítása eleinte elég nehézkesen ment (A marsi pont egy ilyen régebbi értékelés), de lassan azért - szerintem - kezdek egyre jobban kibontakozni, Nektek és a pozitív visszajelzéseiteknek hála :)
Én köszönöm a részvételt!

Bagány Adrienn 2016.03.29. 16:55:08

Szia, köszi a lehetőséget a játékra
Az első feladat: Hó mint hamu
A második feladat: Hófehér és a vadász
Összeségében nagyon jó a blogod. A Hófehér és vadásznál jó lett volna egy összehasonlítás a filmmel, hogy mit gondolsz róla. De nekem tetszik ahogyan a blogodat vezeted .
Üdv: Adri :-)

LittleMoth 2016.03.29. 17:19:16

@Bagány Adrienn: Köszi a véleményt! :)
Érdekes, hogy egy negatív kritikával hoztam meg a kedved a könyv elolvasásához ;) Mondjuk lehet, hogy Neked tetszeni fog :)
Én köszönöm a részvételt!

Mayer Hanna 2016.03.29. 19:30:21

Szia!
Köszi a lehetőséget a játékhoz!;)
Először is azzal kezdeném, hogy a blogodra a nyereményjáték miatt figyeltem föl, és nagyon tetszik. Szép és igényes, ami fontos, éppúgy ahogy a könyveknél a borító:) Tetszik a sok haul és tag bejegyzés is. Nem sok bloggernél láttam ennyi hault úgyhogy ez különösen tetszik. Így tudnak az olvasók veled együtt örülni az új szerzeményeknek:)
Ha mégis kell választanom egy kedvenc bejegyzést, akkor az A blogról című. Mindig szeretem megtudni, hogy ki van egy blog mögött. Ettől az egész olyan élővé válik:)
Hát akkor jöjjenek a negatívumok:
Legrosszabb bejegyzést nem találam. Bocsi, ha így nem felelek meg az egyik kritériumnak. Találtam viszont hibákat, amik nem kapcsolódnak bejegyzéshez.
Szerintem jobb lenne, ha kicsit több személyességet vinnél az értékelésekbe. Mondjuk hogy hogy szerezted meg, hogy keltette fel az érdeklődésedet, hogy olvastad (gyorsan/lassan és miért), sztori veled és a könyvvel (ha volt ilyen), kinek ajánlanád.
Csinálhatnál olyan posztokat is, hogy mostanában milyen zenéket hallgatsz, milyen sorozatokat nézel. Ugyan ez nem kapcsolódik szervesen a könyvekhez, de szerintem sokan kíváncsiak még az ízlésedre ilyen téren, nem csak én.
Kirakhatnád valami feltűnő helyre a moly profilodat, mert szerintem így könnyebben megtalálnának.
Még egy tipp a több követőhöz: Én sok más emberrel együtt általában a bloglovin.com oldalt használom blogok követéséhez, felkutatásához, és lehet, hogy rosszul láttam, de téged nem találtalak, pedig már épp elkezdtelek volna követni;( Szóval szerintem csinálj egy accountot, nem fogod megbánni:) Addig is figyellek molyon (nevem: Book_Princess) és várom az új bejegyzéseket!
Még annyit, hogy nagyon inspiráló, mikor egy ilyen klassz blogot látok. Gondolkozom rajta, hogy én is indítok egyet, de még nem szedtem össze a bátorságomat, időmet.
Hú, most látom, hogy én már írtam egy kész regényt, lassan abba kéne hagynom az írást. Azért remélem sikerült eljutnod a végére:)
Csak így tovább, folytasd a blogolást!
Hanna

Fancs19 2016.03.29. 22:54:56

Szia!
1.pont: Decemberi book haul-hoz írtam.
2.pont: bár lehet, szabálytalanság lesz de nem írtam semmi negatívat.:))
3.pont: Nagyon tetszettek a "hó végi összegzéseid", hogy mennyi új könyvvel gazdagodtál. Kicsit meg is könnyebbültem tőlük, mert néha úgy érzem túl sok könyvet szerzek be és túl sok van még olvasatlanul, de ezek a bejegyzések megnyugtattak, hogy nem vagyok egyedül. ;)

LittleMoth 2016.03.30. 12:35:13

@Mayer Hanna: Köszönöm a véleményed ;)
Először is örülök a "kész regényednek", ahogy Te nevezted ;) Elég sok ötletet adtál vele a blog színesítéséhez és fejlesztéséhez, amit szintén köszönök!
Kedvelt zenék/sorozatok rovatra/bejegyzésekre még nem gondoltam. Nem hittem, hogy érdekelne Titeket, de az ötletet nem tartom rossznak, így majd a szabim alatt, ha lesz időm még gondolkodom rajta ;)
A helyzet az, hogy a blogszerkesztéssel kissé még mindig hadilábon állok, így nem tudom, hová tehetném a moly.hu profilom, hogy könnyebben észrevegyétek, max. feljebb tudom rakni a jobb oldalsávban.
A bloglovinnal már szemeztem, de még valamiért nem reggeltem rá. Úgy látom viszont, hogy van rá igény, így a délutáni programomba beiktatom azt is.
Milyen blogot szeretnél indítani? Szerintem vágj bele nyugodtan! Én is félve álltam neki a dolognak, de összeszedtem a bátorságom (pedig alapból nem vagyok egy nyuszika ;) ) és belevágtam. Veszteni nem vesztesz semmit, csak nyerhetsz! Én drukkolok, hogy elkezd! De nem bánnám, ha akkor egy linket is kapnék hozzá ;)

LittleMoth 2016.03.30. 12:46:41

@Fancs19: Köszönöm a véleményed! :)
Nem szabálytalanság, ne aggódj! Többen írták, hogy nem találtak legrosszabb bejegyzést (aminek én csak örülni tudok ;) ), ez miatt nem zárok ki senkit :)
Szerintem minden könyvmoly így van a könyvesboltokkal és a magánkönyvtára gyarapításával :) Egyes nők cipőket, ruhákat vesznek, mert annak nem tudnak ellenállni, mi pedig a könyvekkel vagyunk így ;)

Mayer Hanna 2016.03.30. 17:48:48

@LittleMoth: Én is könyves témájú blogot szeretnék indítani. Igazából úgy terveztem, hogy ha vége a nyelvvizsgás-törivizsgás-énekfellépős időszaknak, belevágok. Azért csak akkor, mert ha könyvekről van szó, megőrülök és én kinézem magamból, hogy naponta raknám fel az új posztokat a vizsgákon meg megbuknék:)
De ha elindítom, mindenképpen küldök linket, örülök, hogy érdekel. (Ez kb május környékén következik majd be) És a véleményedet is kikérem majd! (Ezt nyugodtan veheted fenyegetésnek;)

brigy1 2016.03.30. 19:34:18

Az Ólomerdő-höz és A végtelen ég alatt-hoz írtam :) Lehetne több könyv értékelés :D

Bagány Adrienn 2016.03.31. 16:15:34

@LittleMoth: @Bagány Adrienn:
lehet, egy kicsit fordított vagyok ;-) nem tehetek róla. Sokszor volt olyan , hogy olvastam a negatív kritikákat. És utána csak azért is nekiálltam én is adott könyvnek. Aztán volt olyan, hogy teljesen egyetértettem a véleményezővel. Volt , hogy teljesen más volt a véleményem :-D

LittleMoth 2016.03.31. 19:00:04

@Mayer Hanna: Szorítok a vizsgáidra és várom a linked :)
Megtisztelnél a véleménykéréssel *-*
Én is így lennék, ha suliba járnék ;) Tuti nem a tankönyveket olvasnám :D De a munkahely más tészta... Ezért is készülnek lassabban a bejegyzések sajnos...

LittleMoth 2016.03.31. 19:07:15

@brigy1: Köszi a véleményt :)
Igen, én is többet szeretnék hozni, de elég zsúfoltak a napjaim... Általában heti 4-5 12órás műszakom van, ami szellemileg és fizikailag is kifáraszt (demensekkel dolgozom), olyankor pedig olvasni sem nagyon van időm és néha elég hamar bealszok. Azért próbálkozom több értékelést hozni, ahogy tudok. Az idei évem pedig egészségügyi katasztrófa, így sajnos még jobban lecsökkentek az értékelős posztok...
De remélem a legjobbakat ;)

LittleMoth 2016.03.31. 19:08:45

@Bagány Adrienn: Mondjuk ez megesik ;)
Én a Tövisek Hercegével jártam úgy, hogy szinte senkinek sem tetszett, de én imádtam!! Most pedig már a Tövisek Királya közepén járok :D

brigy1 2016.03.31. 19:58:34

@LittleMoth: A Tövisek Császára a legjobb a 3 közül sztem :)

LittleMoth 2016.03.31. 20:46:19

@brigy1: Ott még nem tartok :( De Jorg.. *-* Egy állat, de imádom :P
süti beállítások módosítása