Book-Loving Little Moth

Áprilisi Book Haul egy kis extrával

2016. május 08. - LittleMoth

Egy kicsit rendhagyó bejegyzéssel készültem most Nektek a szokásos havi összesítéseimhez képest. Nem volt túlzottan eseménydús az április a blogon... Sőt, ha őszinték akarunk lenni, nagyon nem voltam jelen az éterben az elmúlt hónapban. A magánéletemben viszont csak úgy elrepült ez az idő - alig beköszönt az április, már el is múlt. Úgy döntöttem, ha már ennyire elhanyagoltam a blogot és Titeket is, megosztok Veletek néhány apróbb, számomra fontos mozzanatot a mindennapjaimból és pár képpel frissítem a blogot is (Az ötletet a nyereményjátékon résztvevők véleménye adta, akik kicsit jobban megismernék, ki is vagyok...)

 

Kezdjük is az új polclakókkal!

 

Négy könyvvel gyarapodott a gyűjteményem, melyből kettőt ajándékba kaptam, kettőt pedig vásároltam.

 

Egy molyocskától, Mártitól a KMK favoritok ajándékozásra kaptam J. L. Armentrout Luxen sorozatának Árnyak c. kötetét. Mivel mindenhol szembejött velem Daemon, úgy döntöttem, nekem is meg kell ismerkednem vele – ezért fel is került a kívánságlistámra a sorozat, ahol még egy hónapot sem csücsült, az előzménykötetét már a kezeimben is tarthatom. Már el is olvastam, nemsokára jön az értékelése is, az első és második része pedig már meg is van rendelve, mert egyszerűen ezt nem lehet így és itt abbahagyni!

titcsitol.JPG

 

Egy másik Könyvmolyképzős kötet, A penge maga Joe Abercrombie-tól pedig a Hard Selection ajándékozás keretein belül került a birtokomba, Niki jóvoltából. Szavakkal nem lehet kifejezni, mennyire gyönyörű a borítója ennek a könyvnek. Percekig csak nézegettem és mindenkinek mutogattam, hogy: „Nézd, milyen szééép!”. Aztán jött a válaszuk: „Úristen! És milyen vastag!” - de hát nem értenek ők ehhez... Tegnap el is kezdtem végre olvasni...

hard_selection.JPG 

Egy KMK-s (ajándék)könyv rendelése mellé választottam magamnak is egy könyvet, mégpedig a Bane Krónikák Vámpírok, pogácsák és Edmund Herondale c. kötetét. Ezzel együtt már hárman gyülekeznek a polcon, persze szép sorjában beszerzem majd mindegyik részét. El is olvastam áprilisban az első három könyvet, de értékelést majd csak a teljes sorozatról írok. Annyit azért elárulok, hogy mindegyik történetet nagyon megszerettem.

 

Végül pedig egy Coop-ban való bolyongás következményeként szert tettem a Vietnámi népmesékre. Még ebbe sem olvastam bele, de 499Ft-ért bűn lett volna otthagyni a boltban. A meséket meg alapból nagyon szeretem.

 

Mint már említettem, értékelés nem született áprilisban – a május viszont, ha minden igaz, mozgalmasabban fog telni bejegyzések terén.

 

Az egyetlen jele annak, hogy még nem mentem világgá, a kávérajongásom következményeként a Coffe Book Tag kitöltése volt.

 

Következzen néhány apró, poszt elején beígért “kulisszák mögötti”!

 

Gőzerőkkel dobozolok a költözés miatt, közben felújítunk és még pár extra műszakkal is meglepett a főnökség – ezért voltam ennyire inaktív áprilisban.

 

Azt már a bemutatkozásomban is olvashattátok, hogy ápolónőként dolgozom, általában 12 órás műszakokban – ami egy hónapra bontva kb. 14-15 napot jelent. Hogy miért is írom le mindezt? Mert néha ezekből a műszakokból jóval több lesz, esetleg jó pár 8 órással megtoldott műszak is közbejön. Ezek pedig nagyban befolyásolják az aktivitásom mind a könyvek olvasásában, mind pedig a bejegyzések megírásában, posztolásában. Hozzátartozik, hogy egy gondozóotthonban dolgozom idősekkel, akiknek kb. 70%-a demens gondozott, így nem csak fizikailag, de mentálisan is elfáradok. Nem panaszkodni akarok, nagyon szeretem a munkám, szerencsésnek érzem magam, hogy olyan olyannal foglalkozhatok, amit szeretek is. Csak azért osztom meg ezt Veletek, hogy tudjátok, miért érkeznek sokszor lassabban a bejegyzések, miért kések többször is a beígérthez képest a posztokkal és úgy általában miért vagyok elhavazva mindennel. Na, de erről ennyit!

 

Márciusban akartunk költözni, de persze ember tervez, a folytatást meg tudjátok...

Ha minden igaz, végre most májusban elköltözünk és ha már itt tartunk, egy számomra hatalmas örömhírt is szeretnék megosztani Veletek – vagyis rögtön kettőt:

Kapok egy könyvtárszobát! (*-*) Igaz, csak kb. 2x2 m-es lesz, de arra tökéletes, hogy a Drágaságaim egy külön helyen legyenek, ahol el is férnek, a macskám meg nem pakolja le őket a polcról folyton. Én pedig nyugodtan elvonulhassak olvasgatni :) Persze a számítógépem is idekerül, ha minden igaz, így a bejegyzéseim is itt születnek majd. Bár még sok munka van vele, azért már látom magam előtt a kis kuckómat. A fotelem már megvan, meg egy gránáttest is dekorációnak :P Már tervezgetem a további dekorálását is, amihez szívesen várom az ötleteiteket, akár itt a bejegyzés alatt is – sőt, kérek is néhány ötletet Tőletek!

A másik boldogság pedig, hogy egy új könyvespolcom is lesz ebben a szobában, méghozzá egy ehhez hasonló – ami álmaim könyvespolca. (*-*) Hogy mikorra lesz kész, az viszont még a jövő titka – főleg, mivel magam szeretném megépíteni...

 

Igaz, csak költözés utánra ígértem képeket a polcaimról, de azért egyet megosztanék most Veletek, méghozzá a KMK polcomat. Még nem az a hatalmas gyűjtemény, de azért alakulgat, én pedig büszke vagyok rájuk.

kmk_2016_majus.JPG

Kicsit át kellett rendezni, hogy minden általuk kiadott könyvem ráférhessen – hiába, megrögzötten kiadó szerinti rendezgető vagyok -, de most újabb rendezgetés előtt áll. Úton van hozzám ugyanis a Luxen sorozat első és második része, illetve csere alatt is van közülük pár könyv, amiket más kiadású Vörös Pöttyösökre szeretnék lecserélni. A filmes Twilight sorozatot az eredeti VP-s borítós kiadásokra – a Hajnalhasadás beszerzése egy csere apropóján már folyamatban is van -, illetve a Végzet Ereklyéit is az új borítókkal szeretném idővel majd a polcomon látni.

vp_szethullott_birodalom_montazs.JPG

Aki figyel molyon, az tudja, hogy megrögzötten imádom és gyűjtöm a könyvjelzőket – íme pár kép néhányukról, de közel sem az összesről. Jelenleg egy cipős dobozban “laknak”, aminek már van egy könyvekhez illő dekorációs terve a fejemben, már csak a megvalósítása várat magára.

hp_lor_montazs.JPG

 Cica rajongó lévén pedig itt van pár "dorombolós" is ;)

cicos.JPG

 

Ennyi lett volna az áprilisom, a kis betekintés a monitor mögé pedig remélem tetszett Nektek ;)

Várom az ötleteiteket a könyvtárszobácskához és a véleményeiteket a rendhagyó bejegyzésről!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr668696594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása