Book-Loving Little Moth

Summer Book Tag

Mert itt a nyár - megint ;)

2016. június 20. - LittleMoth

Erre a Tag-re Dorkám hívott ki molyon, amit ezúton is köszönök neki!

1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!tul_szep.jpg

Ha a polcomról kell választani, akkor ez mindenképpen Carina Bartsch: Cseresznyepiros nyár c. könyve, amit a közeljövőben tervezek olvasni. 

Ha pedig bármilyen könyvet hozhatok ide, akkor ez Rácz-Stefán Tibor: Túl szépe, aminek szerintem igazi nyári stílusú borítója van - gondolom nem kell részleteznem, miért ;)

 

 2. Válassz egy (kitalált) helyet, ami tökéletes célpont lenne a nyári vakációdnak!

Ha kitalált, akkor mindenképpen Roxfort az úticél, majd hazafelé beugranék Alicante-be is azért!

Ha valós, akkor pedig London, Párizs, Dublin :)

a_tanitvany.jpg3. Nyári vakációra utazva egy repülőgépen ülsz. Olyan könyvet szeretnél olvasni, ami egész úton kitart. Melyik lenne ez?

Ha én egy repülőn ülnék, akkor az csak kényszerzubbonyba történhetne meg, bekötözött szemekkel és erősen bealtatózva...

Ha mégis, valami csoda folytán ép ésszel túlélnék egy felszállást és nem ájulnék el rögtön, szerintem Becca Prior: A tanítvány c. két kötetét vinném magammal. Bár még nem olvastam, a hossza kitartana és szerintem tetszeni fog a történet, ha végre belekezdek az olvasásába.

 

4. Nyári szomorúság gyötör – melyik vidám könyv csal biztosan mosolyt az arcodra?

Ide elég sok kedvencem fel tudnám sorolni, de most így friss olvasás után a Luxen sorozatot mondanám. Az első három köteten nagyon jól szórakoztam, szerintem bármilyen érzelmi hullámvölgyön átsegítenének Daemon és Katy csipkelődései.

5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik könyves pasit szeretnéd magad mellé?

Most soroljam? Ezekre a kérdésekre és soha nem tudok csak egy pasit kiemelni... Nekem kész háremem van belőlük!

A nyerő hatos számomra: Jericho Barrons, Daemon Black, Jace Wayland, Arcturus Meshartim, Cash Davenport és Jacob Black :)

magnus_bane.jpg6. A fagyizás mellé dukál egy menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb haverod?

Minden kétséget kizáróan Magnus Bane-nel szórakoznék a legjobban ;)

Egy boszorkánymesterrel biztosan minden izgalmasabb lenne ;)

 

7. Add tovább a nyári őrületet – hívj ki más bloggereket is a tagre!

Az én kihívottam Noémi, az Egyszer volt... könyves blog bloggerinája :)
Ha valakinek még megtetszett, vigye nyugodtan :)

Ha már nyár, így a végére egy nyári zene dukál: Road - Megint nyár ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr908823966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása