Book-Loving Little Moth

Bookshelf Scavenger Book Tag

2015. szeptember 17. - LittleMoth

Ezt a Tag-et Noémi oldalán találtam és megtetszett ;) Az Ő válaszait itt olvashatjátok:

http://livrefanatique.blogspot.hu/2015/08/bookshelf-scavanger-book-tag.html

 dsc_0131.JPG

Szabály: Kizárólag a saját könyvespolcomról kell a feladatnak megfelelő könyvet választanom!

A 25 kritériumból párnak nem találtam megfelelő könyvet, néhánynál meg csaltam egy kicsit, de azért elkészültem vele ;)

1. Találj egy olyan könyvet, amelynek írójának nevében vagy a címben szerepel a "Z" betű

Egyik kedvenc könyvem: Cassandra Clare - Mennyei Tűz városa. Egyszerűen imádtam <3 Letenni sem tudtam ;) A végén meg majd' sírva fakadtam, hogy vége, ennyi volt, nincs folytatás :'(

cc_tmi_6.JPG

2. Találj egy klasszikust

Nem regény, nem novella, hanem egy verses kötet: Urr Géza (szerk.) - Minek nevezzelek --- Száz szerelmes vers magyar klasszikus költőktől. Ezt még suliban kaptam ajándékba, de azt már nem tudom megmondani, hogy mire..

dsc_0133_1.JPG

3. Találj egy könyvet, amelyen kulcs szerepel

Na ilyen könyvem biztosan nincs..

4. Találj valamit a könyvespolcodon, ami nem könyv

Sok minden helyet kap a könyveim mellett - könyvjelzők, mécsesek, fényképek, ékszerek -, de a kedvencemet emelném ki, egy karkötőt, ami engem a TMI-re emlékeztet <3

dsc_0136.JPG

De legyen mégvalami, amit ennél is jobban imádok: az én kis Törpém ;)

cico_es_a_konyvespolc_2.JPG

5. Találd meg a legrégibb könyved

Ez Joseph Heller - A 22-es csapdája, amit kb. 1 éve úgy örököltem. 1969-ben adták ki, elég megviselt szegénykém.. Olvasni viszont nem olvastam..

6. Találj egy könyvet aminek a borítóján egy lány van

Veronica Rossi - Végtelen ég alatt. A nyári Alexandrás akcióban szereztem be, olvasása decemberre van "beütemezve", mivel ezt választottam a 4. disztópikus könyvnek a Minikönyvklub 2. szériájába..

7. Találj egy könyvet, aminek a borítóján egy fiú van

M. Leighton - Down To You. Igazából nem az "egész fiú" látszik, de ez az egyik kedvenc borítóm, és azért felismerhető, hogy egy pasi van rajta ;)

m_leighton_down_to_you_2_masolata.JPG

8. Találj egy könyvet, amiben van állat

Na ebből van bőven ;) Bree Despain - The Dark Divine trilógiája például - amit nagyon szerettem olvasni, vagy a Twilight sorozat - amit könyvben is és filmben is imádtam (bár a lelkem mélyén még Jacob-nak szurkolok a mai napig is).. Ha szigorúan véve kell állat, akkor Stephen King - Cujo-ja :)

dark_divine_trilogia_2014_karacsony.JPG

9. Találj egy könyvet férfi főszereplővel

James Dashner - Az Útvesztő. Imádom Thomast ;) És imádtam Chuck-ot :'( A sorozat többi részét még nem sikerült beszereznem sajna :'(

utveszto_olvasasa3_1.JPG

10. Találj egy könyvet, amin csak egy szó van

Létezik egyáltalán ilyen könyv?! Még nem láttam sose.. 
Ha egyszavas címről van szó, legyen mondjuk a Dolores Stephen Kingtől. A közeljövőben tervezem elolvasni egy molyos kihívás miatt.. 

11. Találj egy könyvet, amiben vannak illusztrációk

Alex Flinn - Beastly belső oldala, ha az számít.. Ha nem, akkor nincs..

beastly_belso_oldal.JPG

12. Találj egy könyvet arany betűkkel

A RD Válogatott könyveim egy része ilyen.. Bár látszik, hogy a macskám párszor lepakolta őket a polcról :( Azóta szerencsésen biztonságba helyeztem őket..

rd.JPG

13. Találj egy naplót (igaz vagy hamis)

Könyvem az nincs, de egy több novellát/regényt tartalmazó könyvemben azért akad egy ilyen, méghozzá: James Patterson - Suzanne naplója Nicholsanak. Ezt a művet még nem olvastam, de fülszöveg alapján illik ide :)

14. Találj egy olyan író által írt könyvet, akivel ugyanaz a nevetek

Brigit nem találtam.. Sem Szabót, Tailort vagy Schneidert vagy hasonlót..

15. Találj egy könyvet, amin közelről van valami

Stephenie Meyer - Bree Tanner rövid második élete, amin egy homokóra szerepel. Nekem tetszett ez a kis kiegészítő kötet, betekintést adott az újszülöttek életébe..

meyer_twilight_bree_tanner.JPG

16. Találj egy könyvet a polcodon, ami a múltban játszódik

Ide ismét A 22-es csapdáját tudnám írni.. A régi/régebbi könyveim tavaly helyhiány miatt elajándékoztam, pedig egy kisebb könyvtárnyi volt belőlük (kb. 300 könyv), amit ide tudnék sorolni..

17. Találj egy kemény borítójú könyvet védőborító nélkül

Nógrádi Gábor & Cakó Ferenc - Segítség, ember! Ezt a könyvet ezer meg egynéhány éve kaptam Anyutól még általános iskolában, az egyik szülinapomra :) Ráadásul dedikálva ;) Nagyon szórakoztató kis könyvecske :)

anyutol_1000eve_dedikalt.JPG

18. Találj egy könyvet kékeszöld/türkiz borítóval

Kékeszöld borítóm az nincs, de kékÉSzöld az van ;) Végülis mit számít egy ékezet meg két szóköz :P Ráfogom, hogy félreolvastam a kérdést :P

harry_potter_6.JPG

19. Találj egy olyan könyvet amin csillagok vannak

Ilyen könyvem sincs, de itt is találtam egy kibúvót -  a címben ugyanis 5 csillag is akad: Sarah Belford - Ötcsillagos gyilkosság :) 

20. Találj egy könyvet, ami nem YA

Írjam a listát? Eltartana egy darabig.. Legyen mondjuk Leslie L. Lawrence - A gonosz és a Fekete Hercegnő I-II., amit a legjobb barátnőmtől kaptam tavaly névnapomra :)

bebemtol_2014_nevnapomra_6.jpg

21. Találd meg a leghosszabb könyved, amid van

Ez minden kétséget kizáróan Elizabeth Adler - Bűnös gazdagok c. könyve, amit épp most olvasok. 750 oldal :D

elizabet_adler_bunos_gazdagok.JPG

22. Találd meg a legrövidebb könyved, amid van

Ez Agatha Christie - Macska a galambok között c. könyve szerintem.. Legalábbis ez a legvékonyabb a polcon :)

23. Találj egy könyvet, ami több szemszögű

Ismét M. Leighton - Down To You-ja, három szemszögből mutatja be az eseményeket :)

24. Találj egy csillogó könyvet

Csillogó könyvem sincs... Max. az én szemem csillog ha rájuk nézek ;)

25. Találj egy könyvet, amin virágok vannak

Ide is több könyvet tudok felsorolni.. Alex Flinn Beastly-je és A kiss in time-ja meg Alyson Noel Lúzerek és bálkirálynők c. könyve.. Mindegyiket olvastam, van amelyiket többször is és nagyon tetszettek ;)

viragok.JPG

 

Hát ennyi volt, ha van kedvetek töltsétek ki Ti is :)
Jó vadászatot!

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr447793750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása