Book-Loving Little Moth

Februári Book Haul

2016. március 11. - LittleMoth

Eléggé megkésve, de íme, a februári szerzeményeim!

A február termékeny volt, összesen 19 könyvvel gyarapodott a polcom!

2016_februar_osszes.JPG

Arról most nem beszélek, hogy ideje lenne a mielőbbi költözésnek és az új polcom megvételének, mivel most egymás hegyén hátán vannak szegénykéim a zsúfolt polcokon...

 

8 csere volt molyon, 6 vásárlás által került a birtokomba, 5 könyvet pedig kaptam :)

 

A nyolc cserekönyvem, mind Molyocskáktól:

Alice Hoffmann: Gyönyörű titkok múzeuma - Már egy ideje szemezek vele, de végre a polcomon csücsül :) 

Kristin Cast – Alyson Noël – Kelley Armstrong – Richelle Mead – Francesca Lia Block: Pokoli csók - Erre a könyvre nagyon kíváncsi vagyok, nagyon le van húzva molyon, de én azért bizakodom.

Virginie Despentes: Apokalipszis bébi - ezt a könyvet szintén eléggé lehúzták molyon, de a fülszövege rám kiabált, hogy a polcomra akar kerülni. Majd meglátjuk...

Christopher Moore: Totál szívás és Csak egy harapás - Moore-ról már nagyon sok jót hallottam, így kapva-kaptam a lehetőségen, hogy megszerezhessem. A közeljövőben biztosan sorra kerül ez a sorozat.

Rachel Caine: A morganville-i vámpírok 1. - Az üvegház - Bár a sorozatot elkaszálták, de nagyon csábított a történet, így muszáj volt megszerezni.

Leslie L. Lawrence: Portugál április - Ha LLL, akkor csak jó lehet, főleg ha még Domingos is megjelenik a történetben.

Kresley Cole: Vámpíréhség - Ezt a sorozatot nagyon ajánlották, így gondoltam belekezdek én is, aztán majd kiderül tetszik-e.

Még egyik könyvet sem kezdtem el olvasni, de hát túl sok az olvasatlan könyv a polcon...

 

2016_februar_csere.JPG

Hat vásárolt:

Mark Lawrence: Tövisek királya - Ez volt az egyik könyv a hónapban, amit mindenképpen be kellett szereznem. Mielőbb sort kell kerítenem rá, hiányzik egy kis vérengzés... Na meg Jorg ;)

J. K. Rowling: Harry Potter és a Bölcsek Köve, illetve a Tűz Serlege - Lassan, de biztosan gyarapodik a Potter gyűjtemény. Amúgy is érik az újraolvasás még idén!

Fábián Janka: Emma szerelme - Csak, hogy a magyar szerzők könyveit se hanyagoljam, mivel tőlük eddig nem olvastam valami sok mindent...

Shakespeare: Romeo és Júlia - Szégyen vagy nem, bevallom: még nem olvastam a Romeo és Júliát, pedig már viszonylag elég rég óta szemezek vele... És nem hagyhattam a Coop-ban 199Ft-ért!

Mindee Arnett: A rémálom-dilemma - Ha már Valentin-napi akció a KMK-nál, akkor rendelni kellett! És imádom a kulcstartót is *-* Erre szintén mielőbb sort kell kerítenem, mivel az első része kedvenc lett! Nagyon tetszik ez a rémálom-dolog, kíváncsi vagyok, mit hoz ki a folytatásból az írónő!

Szintén nem olvastam egyik könyvet sem eddig - kivéve a Pottereket még anno -, de túl kevés az idő és túl sok a könyv ;)

2016_februar_vasarlas.JPG

Ajándék/kapott könyvek:

Rácz-Stefán Tibor: Fogadj el! - Molyos LMBTQ ajándékozás keretein belül sikerült beszerezni, a műfaj újdonság lesz, így nagyon kíváncsi vagyok rá!

Abbi Glines: Te vagy nekem a levegő - Szintén Molyos ajándékozás (Ajándékozzunk évszakhoz méltóan - tél) apropóján kaparintottam meg, jó ideje kívánságlistás, így hamarosan erre is sort kell kerítenem!

David Angsten: Fúriák éjszakája, Georges Ohnet: Az örvény fenekén és Majzik Ilona: Szerelmi rabszolgák barátnőm polcürítése/rendezgetése folytán került hozzám. Még ki sem nyitotta egyiket sem, meglátjuk, megérte-e hazacipelni őket :D

2016_februar_kaptam.JPG

 

Beteg is voltam, meg elfoglalt is, így mindössze egy értékelés született sajnos csak februárban seggbe is rúgom magam ezért párszor:

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/02/21/a_remalom_ugy

 

Ne feledjétek, a nyereményjátékra még ebben a hónapban jelentkezhettek: http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/02/04/januari_book_haul_nyeremenyjatek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr168466066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása