Book-Loving Little Moth

Coffee Book Tag

Kávézzunk ;)

2016. április 20. - LittleMoth

Már elég rég érkeztem bejegyzéssel, sajnos a mindennapjaim ismét elég kuszára sikeredtek. De jelentem visszatértem és egy kis kávézásra hívlak meg Titeket!

 

Ezt a Taget Eszti oldalán találtam, az ő válaszait itt olvashatjátok! Mivel a kávét legszívesebben infúzióban szeretném kapni, így nem kérdés, hogy ki kellett töltenem! Meg hát a kávé az egyik legcsodásabb dolog a világon! *-*

 

 

1_fekete_kave.jpeg

FEKETEKÁVÉ - Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni, de utána nem tudod letenni

Ez Karen Marie Moning Tündérkrónikák sorozata volt. Az első kötet feléig kicsit nehezen ment a dolog, de utána már képtelenség volt letenni. Egyik könyvet becsuktam, nyitottam is a következőt. Letehetetlen volt, Barrons pedig még az álmaimba is elkísért!

Igen, tudom, lógok még az értékeléssel, nem felejtettem el, de nem áll össze a dolog még mindig, így elnapolom még egy időre...

 

2_borsmentas_mokka_teli.jpg

BORSMENTÁS MOKKA - Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend

Ilyenkor mindig a Harry Potter jut eszembe. Valahogy amikor beburkolózom az ágyba/a kanapéra egy pokrócba és teázgatok, mindig Harry kalandjait szeretném olvasni. Már csak be kell szereznem még a hiányzó köteteket és várni a telet egy nagyon érő újraolvasáshoz.

 

3_forro_csoki.jpg

FORRÓ CSOKI - A kedvenc gyerekkönyved

A kis gyufaárus lány. Mindig elszomorodtam rajta, sokszor sírtam is, de imádtam a történetet. A saját példányom sajnos elkeveredett az évek során, de dolgozom a beszerzésén.

 

4_dupla_espresso.jpg

DUPLA ESZPRESSZÓ - Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt

Ide nem tudok egy könyvet választani. A Széthullott Birodalom első két kötete (a harmadikat még nem olvastam sajnos, de ami késik... - az 1. rész értékelése pedig itt), a Twilight Saga, Cassandra Clare Végzet Ereklyéi sorozata, Rácz-Stefán Tibor Fogadj el! c. kötete, Samantha Shannon Csontszüret sorozatának eddig megjelent két része – értékelés itt és itt, Mindee Arnett – Akkordél Akadémia trilógiájának első két megjelent kötete – A Rémálom-ügy értékelése itt -, és akkor tényleg nagyon leszűkítettem a listát.

 

5_starbucks.jpg

STARBUCKS - Egy könyv, amit mindenhol látsz

J. L. Armentrout Luxen sorozatának részeit. Ma ajándékba megkaptam a Shadows-t, így megalapozhatom én is a sorozat beszerzését és persze az olvasását is. Már nagyon kíváncsi vagyok rá!

 

6_hipster_kavezo.jpg

HIPSTER KÁVÉZÓ - Egy alulértékelt könyv

Most hirtelen Leslie L. Lawrence Tulpája ugrott be erre a kategóriára. Nekem ez az egyik kedvenc könyvem az írótól. Izgalmas, fordulatos és nagyon jól megírt. Ez a kötet szerettette meg velem Laci bácsi könyveit, de a 80%-os molyos értékeléssel nagyon nem értek egyet, főleg ha a nagy semmi történetre a Hó, mint hamu 86%-ot kapott.Lehet, hogy alulértékeltebbet vártatok, de hirtelen nem tudok másikat mondani.

 

7_keverek.jpg

A TÖKÉLETES KEVERÉK - Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes

Ez John Green Csillagainkban a hibája volt számomra. A végén eléggé kiborultam a végkifejleten, de úgy volt minden tökéletes benne, ahogy volt.

 

8_koffeinmentes.jpg

HOPPÁ! VÉLETLENÜL KOFFEINMENTESET KAPTAM! - Egy könyv, amitől többet vártál

Ide egy hatalmas csalódást okozó könyvet hoznék, a Hó, mint hamut. Mini-könyvklubos olvasás volt, molyon is jól értékelt, a borító és a fülszöveg ígéretes, a történet pedig harmatgyenge.

 

Remélem tetszett ez a kis Tag, töltsétek ki Ti is és igyatok egy jó kávét!

 

Már négy értékelés félkész állapotban van, lassan de biztosan ideérek a napokban velük is!

 

*A képek Google-ról származnak*

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr428648488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása