Book-Loving Little Moth

Májusi Book Haul

2016. június 11. - LittleMoth

 Kicsit megkésve, de íme a májusi szerzeményeim!

Elég termékeny volt a májusom polclakók terén, nyolc könyvvel gyarapodott a még nem létező könyvespolcom – a szekrénypolcaimon nem nagyon férek már el, az olvasó szobám pedig még csak a terveknél tart.

 

luxen.jpg

 Miután hónap elején elolvastam az Árnyakat J. L. Armentrouttól - az utolsó oldal és a magamhoz térés után -, mentem is a számítógép elé és rögvest le is adtam a rendelésem az Obszidiánra és az Ónixre

„EZ KELL NEKEM! MOST! AZONNAL!”

felkiáltással. Azóta mindkettőt kézhez kaptam, alaposan megnézegettem és megsimiztem, elolvastam, beleszerettem Daemonbe - de hát él a Földön olyan, aki nem?! -, ám az értékelésemre még kicsit várnotok kell – ha Isten is úgy akarja, nem is túlságosan sokat...

 

 

 

 

twilight.png

 

Egy Moly.hu-s csere kapcsán lecseréltem a filmes borítós Eclipse-emet (amiből közben kaptam még egy filmes VP-set – de annak már megvan a gazdája) az eredeti VP borítós puhatáblás kiadásra. Az Alkonyat sorozatot persze már rég olvastam, nagyon nagy kedvencem is, ezért is szeretném mégis az eredeti borítókkal a polcon látni a Drágákat, nem a mozissal. Újraolvasása is természetesen tervben van, de majd csak ha mind a négy részt eredeti Vörös Pöttyösben tarthatom a kezeim közt.

 

 

 

true_blood.jpgUgyanezen csere kapcsán birtokomba jutott Charlaine Harris: True Blood sorozatának első három kötete: az Inni és élni hagyni, az Élőhalottak Dallasban és a Holtak klubja – a 4. rész, a Vérszag pedig már folyamatban van, ugyanattól a molyocskától ;) Aztán majd szép sorjában a többi is ;) A True Blood újdonság lesz, a filmsorozat egyik legjobb barátnőm kedvence volt anno, így abból pár részt megnéztem vele együtt, de a könyvekkel eddig teljesen szűzi volt a kapcsolatom. Nemsokára legalább az első részére sort szeretnék keríteni, de persze ember tervez...

 

Egy molyos ajándékozás keretein belül (ÜKH – Ünnepi Könyvhét – 2016) egy nagyon vágyott könyv került a kezeim közé, méghozzá Abbi Glines Sea Breeze sorozatának második kötete, a Te vagy nekem a tűz. Még Ő is olvasatlanul kiabál rám a polcról, de már nem sokáig állok neki ellen ;)

dsc_0018.JPG

Szintén egy molyos esemény, a FUMAGA ajándékozás apropóján birtokomba jutott Carina Bartsch: Cseresznyepiros nyár c. könyve. Már régóta kívánságlistás volt, de még Őt sem kezdtem el olvasni. Mindazonáltal nagy reményeket fűzök a könyvhöz :)

ingryd_fumaga.JPG

 

Megint elég gyatra volt a május bejegyzések terén, mindössze két értékelés született. Mindekettő a Mini-könyvklub keretében, így legalább valami azért sarkallt az időhiány mellett is a véleményírásra. Richelle Mead: A szukkubusz dala c. könyve még az áprilisi olvasás volt a MKK 3-ban, de pár óra híján sikerült átcsúsznom májusra az értékeléssel.

Lois Lowrytól Az emlékek őre pedig már a 4. MKK első havi olvasmánya volt, ahol ismét sci-fiket, disztópiákat olvasunk nagy örömömre. Mondjuk ez az értékelés eléggé vegyesre sikeredett...

 

Ismét egy zenével zárom a bejegyzést, méghozzá egy olyannal, amit disztópiák értékelésének írása közben előszeretettel szoktam hallgatni, illetve egyik kedvencemmé nőtte ki magát.

Radioactive ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr948796524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása