Book-Loving Little Moth

Márciusi Book Haul + Nyereményjáték sorsolás

2016. április 10. - LittleMoth

Ismét egy dupla bejegyzéssel érkezem hozzátok, mégpedig a márciusi beszerzésekkel és a nyereményjáték eredményhirdetésével! Kezdjük is polcaim új lakóival!

 

2016_marcius_osszes.JPG 

 

7 könyvet szereztem márciusban, amiből kettőt vásároltam, ötöt pedig ajándékba kaptam molyos ajándékozások keretein belül.

 

Az egyik vásárlásom Kleinheincz Csilla: Ólomerdő c. könyve volt, ami a Mini-könyvklub 3 március havi és egyben harmadik olvasása is. Bár Csilla csodásan írja le a Rengeteget, az elején nagyon megszenvedtem a könyvvel. Vontatottnak és unalmasnak találtam a cselekményt, de kitartásomnak hála átverekedtem magam ezeken a részeken és egy fantasztikus történetet kaptam a végére! Bővebben itt olvashattok róla. Az Üveghegy pedig már a kívánságlistámon csücsül!

 

olomerdo.jpg

 

A másik vásárlásom Christopher Moore: Vérszívó démonok c. kötete volt. Mivel februárban egy molyos csere folytán beszereztem a második és harmadik részt, már csak ez hiányzott, hogy elkezdhessem olvasni a trilógiát. Ráadásul akciósan jutottam hozzá egy szépséghibás darabhoz a kiadótól – a lapjai kicsit sárgábbak, de ezen kívül teljesen gyönyörű példány! Még ugyan vár rám a polcon, de annyi jót hallottam az író műveiről, hogy mindenképpen bizalommal kezdem majd olvasni a közeljövőben.

 

verszivo_demonok.jpg

 

Az egyik molyos ajándék Marie Lu Legendája volt, a „Múlt és jövő” ajándékozás 2. körének keretein belül. A könyv nagyon vágyott volt, erre is sort kerítek nemsokára – csak ne lenne ennyi olvasatlan gyöngyszem a polcaimon... Ráadásul Dóra még egy ajándékozásban megnyert magának ;)
Íme a csodás csomag!

  mult_es_jovo_part2_osszevagott.JPG

 

Tőle kaptam ugyanis a Húsvéti ajándékozáson két szintén nagyon vágyott könyvet. Sirye James: Az elveszett Jane Austen-kézirat c. kötetét, amivel már szemezek jó ideje - csak idő kellene az olvasásához... Vagy egy időnyerő! ;) Valamint egy szinte beszerezhetetlen „tankönyvet”, Göthe Salamander: Legendás állatok és megfigyelésük c. fél-kezemet-is-odaadnám-érte-annyira-vágyott művét. Ezzel a könyvvel pedig tovább gyarapodott a „Potter-polcom”!

Ismét dicsekszem a csomaggal!

dsc_0004.JPG

 

Végezetül, de abszolút nem utolsó sorban, a Megunt és elcserélendő könyvek ajándékozós eseményem keretein belül Erika szintén két könyvvel – hogy ezt mivel érdemeltem ki, ne kérdezzétek, én sem értem ;) - ajándékozott meg. Az egyik Nora Roberts: A múlt nyomában c. kötete, amit még szintén nem olvastam, ahogy még semmit sem az írónőtől, de Norára is kíváncsi vagyok, annyi jót hallottam róla és a műveiről. A másik könyv pedig Frei Tamás: Agrárbárók c. könyve. Még tőle sem olvastam, de a fülszöveg alapján elég érdekesnek tűnik.

És egy újabb kép, mert ezekkel dicsekednem kell!

dsc_0006.JPG

 

Márciusi értékeléseim:

Egy igazán nagy csalódás: http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/03/03/sara_raasch_ho_mint_hamu_684

 

Egy új kedvenc magyar(!) író és könyv:

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/03/15/racz-stefan_tibor_fogadj_el_692

Az Ólomerdőt pedig már fentebb is linkeltem:

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2016/03/21/kleinheincz_csilla_olomerdo_946

Ennyi lettem volna márciusra, ugorjunk is a sorsolásra!

 

Februárban meghirdettem egy nyereményjátékot az oldalon, amihez - szerintem - nem kellett túl sok feltételt teljesítenetek (link). Számomra viszont nagy segítséget jelentett a részvételetek, mivel a blogomról és bejegyzéseimről alkotott véleményeitek segítséget nyújtanak a további posztok létrejöttében és alakításában, esetleges hibáimra való rávilágításban, illetve további ötleteket is kaptam a blog színesítéséhez.

 

Örömmel olvastam a pozitív véleményeiteket, amiből nem kevés akadt a hozzászólásaitok között, ahogy az építő jellegű (nem, nem negatív, én ugyanis egyiket sem érzem annak) javaslataitokat, észrevételeiteket is. Sok mindenre rávilágítottatok, amit vagy már sejtettem valahol legbelül, vagy épp meg sem fordult a fejemben. MINDENKINEK köszönöm, aki egy kis időt szánt rám, elolvasta a bejegyzéseim és teljesítette a játék feltételeit!

És külön köszönet az újabb feliratkozóknak! *-*

 

A dizájn, ami sokatoknak tetszett, Fanni érdeme, a Life In The Books bloggerinájáé, ismételten ezer köszönet érte! *-*

 

Egy-két komment hatására már bele is kezdtem a blog fejlesztésébe, bár még van min dolgoznom.

Kicsit összesítem is, mi az ami tetszett Nektek, mi az ami nem, és mik voltak az új ötleteitek.

 

Az Interjú, a Blogajánló és a film-könyv összehasonlítás még elég gyerekcipőben jár a blogon, de mivel sokan írtátok, hogy érdekelne Titeket, rajta leszek a bővítésükön.
Egy interjúalanyt már ki is néztem, már csak a kérdéseim kell kicsit átdolgoznom és fel is keresem – szorítsatok ;) Meg még szemezek pár emberkével, de idővel eldől majd, mi lesz belőle.

A Szösszeneteket is pozitívan értékeltétek, ezért biztosan lesz még bejegyzés ott is, már dolgozom egy-két ilyen poszton.

 

A borítóleleplezések és új megjelenések is érdekelnének Titeket tudom, de mivel elég szoros a munkabeosztásom, nem nagyon van sajnos időm idejében lecsapni egy ilyen hírre, annak pedig nem sok értelmét látom, hogy előttem 5-10 blogger már lerántotta róla azt a bizonyos leplet, aztán én is posztolom... Kicsit lerágott csontnak tűnne számomra, én sem olvasom el egy érdekes hír tizedik változatát. Mindazonáltal nem mondom, hogy nem lesznek ilyen bejegyzések, csak viszonylag ritkábban, mint esetleg másoknál.

 

Szintén örömmel láttam, hogy a kis bemutatkozásom választottátok többen is kedvenc bejegyzéseteknek. Nagyon jól esett, hogy többet szeretnétek rólam megtudni és a polclakóim is érdekelnek Titeket. Kicsit frissülni fog majd a bejegyzés és a Szentélyeim képei is, de az majd csak költözés után – ami remélhetőleg mihamarabb bekövetkezik. Szintén ide kapcsolódóan lesz majd egy kisebb rész, ahol a szeretett zenéim, filmjeim és sorozataim is helyet kapnak majd – mivel erre is van érdeklődés, ahogy látom.

 

A saját kép elvem mindegyikőtöknek tetszett, a képeim minősége viszont nem – amit teljes mértékben megértek és már próbálkozok ezen javítani, kisebb-nagyobb sikerrel. Meglátjuk, mit sikerül ebből kihoznom, de igyekszem.

 

A kategorizálás, ami már nagyon is hiányzott a blogon értékelt könyvekről, már el is készült – Írók szerint sorba rendezve. Később majd készül egy sorozatok szerinti is, illetve egy cím szerinti ABC-ben, hogy mindenképpen könnyen megtaláljátok, amit kerestek.

 

Egy kis színt is vittem a posztokba a kommenteitek hatására – kiemelésekkel és színes betűkkel. Ezen még dolgozom, aztán majd kiforrja magát a dolog.

 

Amit szintén szívesen olvastam, hogy szeretitek az egyedi látásmódjaim – főleg a „kiakadásaim”. Az érzéseim nagyobb fokú részvétele a bejegyzéseimben most már a véleményeiteknek hála szerintem könnyebben fog menni, mivel eddig azért nem merészkedtem jobban beleírni „magam”, mert nem tudtam, hogyan fogadnátok. A kevés visszajelzés pedig nem segített a kibontakozásban. Most viszont mondhatjuk, hogy újult erővel vágok bele a dolgokba.

 

Szintén javaslatot kaptam egy Bloglovin.com-os acc-ra, amit meg is csináltam, de hiába szenvedtem vele, nem tudtam összehozni a bloggal. Elég béna vagyok a motorháztető alatti dolgokhoz, ezt ismét sikerült bebizonyítanom magamnak és Nektek is. De azért még próbálkozok vele, előbb-utóbb majd csak rájövök, mit nem sikerült jól csinálnom!

 

Aki molyon követ tudja, hogy egy rendhagyó bejegyzéssel akartam sorsolni – méghozzá egy videóval. Ennek útjába két dolog állt: először is, hogy a minősége annyira gyatra lett, hogy azt biztosan nem osztom meg senkivel. Másodszor pedig, hogy megint sikerült megfáznom. Hangom is alig van, köhögőrohamok jönnek rám, az orrom meg olyan vörös, mint egy bohócé.

 

Na, de akkor térjünk is rá a sorsolásra! ;)

 

Ha videóval nem is, de egy kis képmontázzsal – aminek minősége még mindig nem az igazi, ezer bocsi – azért szolgálhatok!

Hagyományos kalapból kihúzós sorsolást csináltam, csak épp kalapom nem volt. Így az egyik kedvenc tálkámat választottam erre a feladatra. Összesen 28-an teljesítettétek a játék feltételeit, így 28 kis cetli került a „kalapba”.

 

 sorsolas.JPG

 

 

A nyertes pedig nem más, mint: Eleyna Covet! Gratulálok Neki! *-*

Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot! A booklovinglittlemoth@gmail.com e-mail címre küldd el a postázáshoz szükséges adataid és a molyos kívánságlistád linkjét! Ha nem Vagy moly.hu tag, akkor pedig egy listát min. 10 könyvvel, amire nagyon vágysz – megfelelő kiadástársítással (puha/keményfedeles, melyik borító)!

 

 

Remélem tetszett ez a kis nyereményjáték Nektek! Én csakis pozitív gondolatokkal és érzésekkel zártam! Legyetek jók és további szép vasárnapot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr808584692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása