Book-Loving Little Moth

Érkezik M. Leighton Rossz fiúk sorozatának második része!!

Up To Me még idén ősszel ;)

2015. szeptember 18. - LittleMoth

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, én nagyon vártam az őszt - jó, mondjuk nekem nem kell suliba mennem -, mivel a Down To You-ba beleszerettem és nagyon vágytam a folytatásra.. És hála a Könyvmolyképzőnek idén ősszel már a kezembe is vehetem ezt a hőn áhított könyvet;)

 

Up To Me - Rajtam áll

 

A borító ismét gyönyörű, illik az első részhez, és persze ezzel is szerelembe estem első látásra <3

1_megjelenes_up_to_me.jpg

Fülszöveg

Olivia végre megtalálta az Igazit. Cash minden, amire-akire valaha is vágyott. Kiszámíthatatlan rosszfiú, de Olivia kedvéért felhagy zűrös életével, és hagyja magát megszelidíteni. Mert Olivia az a nő, aki elfogadja őt úgy, ahogy van.

Ám a múlt árnyéka kísérteni kezd. Valami van Cash birtokában, amit sötét bűnözők akarnak megszerezni. Mindenáron. És ha Cash nem adja, hát elveszik tőle azt, ami a legdrágább kincse.

Olivia mindig tudta, hogy ha beleszeret Cash-be, pórul járhat. De hogy ennyi veszélynek tenné ki magát, azt nem is sejtette. Most rá kell bíznia az életét a férfira… és Olivia az életét könnyebben bízza rá, mint a szívét.

Még ugyan csak előrendelhető ez a szépség, de engem már ez is feldobott :)

Megrendelési link

http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/m-leighton-up-to-me-rajtam-all-rossz-fiuk-2-7071

 

 

Egy kis "emlékeztető" az előző részhez, a Rajtad állhoz

Borító

1_megjelenes_up_to_me_elso_kotete.jpg

 

Fülszöveg

Egy lány. Egy ikerpár. Egy furcsa háromszög.

Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára.

Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható, és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik.

Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elmenekülne. Gyorsan és messzire… amíg nem késő.

Érzéki játék, három játékossal…
Vajon hogyan végződik a játszma?

Megrendelési link: 

http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/m-leighton-rajtad-all-6923

Értékelésem az első részről: 

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/08/06/m_leighton_rajtad_all_ertekelesem

 

Ez most csak egy kis "örömködő" rövid poszt lett, de muszáj volt megírni, nem bírtam magamban tartani a boldogságom a megjelenés híre miatt..

Türelmes várakozást, kitartást a könyv megjelenéséig és jó olvasást!!

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr297799096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása