Book-Loving Little Moth

Udvarlás könyvekkel könyveknek Book Tag

2015. november 09. - LittleMoth

Elég sok blogger oldalán láttam már ezt a tag-et, így gondoltam én is kitöltöm.

1.lépés: Kölcsönös vonzalom - Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg.

M. Leighton – Rajtad áll. Szerintem nem kell kommentár ehhez a borítóhoz *-* 1_megjelenes_up_to_me_elso_kotete.jpg

2.lépés: Első benyomás - Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be

Ez Michael Grant – Köddé váltak c. könyve. Bár még az olvasásáig nem jutottam el - hiába kiabál rám folyton a polcról -, a fülszöveg ígéretesnek tűnik és kíváncsivá tesz.. kodde_valtak_fulszoveg.JPG

3.lépés: Csábítás - Egy könyv, csodálatos írással

James Dashner – Az Útvesztő. Annyira fantasztikusak benne a leírások, hogy úgy éreztem én is az Útvesztőben vagyok Thomas-ékkal. utveszto_olvasasa4.JPG

4.lépés: Első randi - Első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad

Először a filmet láttam, majd megvásároltam és elolvastam Cassandra Clare – Csontváros c. könyvét, ami szinte magába szippantott. Utána pedig győztem kivárni, hogy megérkezzen a megrendelt többi rész is ;) cc_tmi.JPG

5.lépés: Éjszakai telefonálások - Egy könyv, amit egész éjszaka olvastál

Itt nem tudnék egyet kiemelni, sok jó könyv tartott fent éjszakákon át..

6.lépés: Mindig rád gondolok - Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből

Egyértelműen Laini Taylor – Füst és csont leánya c. könyve, amit az AÉM őszi fordulójában kaptam egy kedves Molytól. Pár napja fejeztem be, de annyi gondolatot ébresztett bennem, hogy még az értékeléssel sem készültem el és folyton azon kapom magam, hogy Karou és Akiva jövőjén töröm a fejem. dsc_0150.JPG

7.lépés: Testi kapcsolat - Egy könyv, aminek imádod az érintését

MINDEN könyvemnek imádom az érintését!! *-*

8.lépés: A szülőkkel való találkozás - Egy könyv, amit családodnak, és barátaidnak is ajánlanál

Talán a Csillagainkban a hibát John Greentől.. Szívszaggató, de elgondolkodtató történet.. csillagainkban_a_hiba_olvasasa_2.JPG

9.lépés: Közös jövő - Egy könyv, vagy sorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben

Van pár ilyen könyv is és sorozat is, de három sorozatot emelnék itt ki, ami biztos a kezembe kerül még párszor a nem túl távoli jövőben: Cassandra Clare – A Végzet Ereklyéi, Stephenie Meyer – Alkonyata és J. K. Rowling – Harry Pottere. Egyszerűen imádom a világokat, amiben játszódnak és a stílust, amiben íródtak!tmi_twilight.JPG

10.lépés: Oszd meg a szeretetet! - Kiket jelölsz meg?

Bárkit, aki ezt elolvasta és kedvet kapott hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr708065528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása