Book-Loving Little Moth

Decemberi Book Haul

2016. január 05. - LittleMoth

Kicsit megkésve, de itt a decemberi könyvbeszerzések összesítése :)

Decemberben összesen 10 könyvvel gyarapodott a könyvespolcom. Mindössze kettőt vásároltam, a többit Karácsonyra kaptam.

A KMK karácsonyi szeretetcsomagos akcióját nem hagyhattam ki, így rendeltem is tőlük két könyvet és vártam, milyen Vörös Pöttyös gyöngyszemmel lepnek meg..

kmk_szeretetcsomag.JPG

A szaloncukor finom volt, a könyvjelzőket pedig imádom!!

Az egyik könyv M. Leighton - Rajtam áll c. könyve volt. Az első rész elolvasása után nagyon vártam az Up To Me hazai megjelenését. Még egy rövid örömködő bejegyzés is született róla a blogon. A borítóját ennek is imádom, a könyvet pedig már ki is végeztem - és rajongok érte :) Hamarosan hozom az értékelést róla!

A második könyv a csomagban Charles Dickens - Karácsonyi éneke volt. Bár a Helikon Zsebkönyves kiadással szemeztem először, mégis a KMK-s kiadás mellett döntöttem végül. Hogy miért, azt ne kérdezzétek, de a borítója ennek is nagyon megfogott.. Olvasása a napokban történik.

Az ajándékkönyv Mindee Arnett - A rémálom-ügy c. kötete volt, ezt sógornőm karácsonyi csomagjába csempésztem bele (Ennek okát lentebb tudhatjátok meg).

Aztán jött Szüleim Karácsonyi KMK csomagja. Persze ez is szeretetcsomagos verzióban!

anyu_kmk_szeretetcsomagja.JPG

A két könyv, amit rendeltek nekem Cassandra Clare Történetek az Árnyvadász Akadémiáról sorozatának 3. és 4. része: A Whitechapel réme és a Csak árnyékok volt. Még ugyan csak az első részt olvastam, de hát az árnyvadászokból sosem elég, a könyvek rövidsége pedig lehetővé teszi, hogy ha csak kevés időm is van, esetleg buszoznom kell, legyen mit olvasnom.

Ajándékkönyvként ebbe a csomagba is A rémálom-ügyet pottyantotta bele csomagoláskor a kiadó, ezért került az előző példány sógornőmhöz végül.
Még nem volt alkalmam elkezdeni a könyvet, de a fülszövege ígéretesnek tűnik..

És végül, de abszolút nem utolsó sorban - Szerelmem karácsonyi ajándéka: Karen Marie Moning Tündérkrónikák sorozatának 5 része. Keserű ébredés, Álom és valóság, A hajnalra várva, Rossz hold kelt fel és az Új nap virrad. El nem tudom mondani, mennyire boldog vagyok!! Kicsit sajnáltam magamra ennyi pénzt így Karácsony előtt, de Párom boldogan bejelentette, hogy a fa alá kérhetem ezt nyugodtan.
A Cor Leonis Kiadónak pedig külön köszönet, amiért a hiányzó részeket összevadászták nekem és az utolsó teljes sorozatot megrendelhettem! Ráadásul akciósan! Isteniek vagytok!

tunderkronikak_cor_leonis_kep.pngErről képet sajnos csak így tudok mutatni jelenleg, mivel a telefonomat kisebb baleset érte, a kamera meg enyhén szólva törött - a kép a kiadó oldaláról származik

 

Ennyi lettem volna decemberre, hamarosan pedig hozom a 2015-ös toplistám!!

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr858238038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fancs19 2016.03.29. 21:50:25

1.pont:
Szia!
Tetszik a blogod.:) Igényesen fogalmazol, ugyanakkor teljesen együtt tudok érezni veled hiszen már maga a könybolt kirakata is lázba hoz. Jónak találom, hogy képeket is mellékelsz, mert így még izgibb lesz a bejegyzés és bevallom néha jól is jön, ugyanis csak címről nem mindig tudom beazonosítani a könyvet. (Ez igencsak ritka eset..)
Az ok, amiért ehhez a bejegyzéshez írtam igen egyszerű: decemberi születésű vagyok így önző és beképzelt módon preferálom azokat a dolgokat, amikben benne van a "December" szó.:))
süti beállítások módosítása