Book-Loving Little Moth

Seventeen fan fiction :)

2015. szeptember 21. - LittleMoth

A könyvek mellett gondoltam, valami mást is olvashatnék. Elkezdtem blogon írt történetekbe beleolvasgatni.. Amiben láttam fantáziát, esetleg megtetszett az alaptörténet, azt végig is olvastam. Akad pár olyan sztori, amihez még biztosan visszatérek, mert látok benne fantáziát, de még egyenlőre túlságosan kiforratlan a történet, vagy egyéb hibát véltem felfedezni (például a nagy mértékben elhibázott helyesírást és fogalmazást). Ezek majd kiforrják magukat..

Véleményem szerint a jó történeteket közlő blogok és bloggerek megérdemelnek egy kis „reklámot”. Úgy döntöttem, indítok egy új menüt a blogon: a Blogajánlót. Itt mindig egy rövid kis ajánlót írok az általam kedvelt sztorikról, és persze linket is mellékelek, ha kedvet kapnátok az elolvasásukhoz.. Értelemszerűen nem mindenkinek tetszik például egy fan fiction - csak az épp arra a témára fogékony, illetve rajongó emberkéknek -, vagy nem mindenki kedveli a gimis-szerelmes sztorikat, és még sorolhatnám..

 

Na de kezdjünk is neki!!

 

Az első blog, amit megosztok veletek: Lilly Som - Seventeen fan fic sztorija - Say the name! Seventeen címmel.

Egy mondatban azoknak, akik nem ismernék őket: a Seventeen egy K-pop együttes, mely 13 fiúból áll.

seventeen2.jpg

Pár Youtube link a dalaikhoz:

https://www.youtube.com/watch?v=j9PGzPnxGAs

https://www.youtube.com/watch?v=4dcZCS4y19k

https://www.youtube.com/watch?v=9rUFQJrCT7M

Én személy szerint nagyon szeretem a K-pop-ot, a doramákat - lehet koreai, japán, sőt még kínait és vietnámit is láttam -, a koreai kultúrát és persze Szöult is.
De nem húzom tovább :)

 

A sztori bevezetője

Elgondolkoztál már azon, hogy találkozz a kedvenc fiú bandáddal?

Most ez megtörténik! Egy történet egy 15 éves átlagos lányról, aki látszólag átlagos, de valójában nem is olyan hétköznapi. Tekints bele a képzésébe, hogy Dél Koreában idol legyen a híres fiú bandával a Seventeen-nel! Vajon Lilly ledönti a hatalmas falat közte és a szeretett fiú közt?

Egy álom, ami valóra válik.

A kemény munka meghozza gyümölcsét.

Higgy benne és sose add fel!

Link: http://saythenameseventeen.blogspot.fr/

 

Ez a FF kicsit emlékeztet egy doramára amit láttam és imádtam: a You're Beautyful-ra, de szerintem csak a „csajszi-bekerül-a-fiúbandába”-sztori miatt.. Mindenesetre eddig (még csak 4 rész van megírva) egy számomra nagyon szórakoztató kis történetet kaptam.
Remélem nem hagyja abba az író..

Jó olvasást és kikapcsolódást hozzá ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr247805040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása