Book-Loving Little Moth

Olvasási szokások Tag

2015. szeptember 28. - LittleMoth

Ezt a Tag-et Rea oldalán találtam, gondoltam én is kitöltöm :) Az ő válaszait itt olvashatjátok: http://www.realthoughts.hu/2014/11/olvasasi-szokasok-tag.html

Vágjunk is bele!

  1. Szoktál nassolni olvasás közben?

Igen. Csokit, chipset, sós mogyit, illetve bármit, ami a kezem ügyébe kerül.. Arra persze vigyázok, hogy a könyveimnek ne essen baja ;)

  1. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?

Kávét sajnos sem infúzióban, sem vénásan nem lehet kapni vagy teát

olvasasi_tag_kv.jpg

  1. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?

SOHA!! A könyveimbe max. az írhat, aki dedikálja – egyéb esetben ez kizárt.. Mondjuk van pár könyvem, amit ajándékba kaptam erre-arra, abba pedig bele lett írva, hogy kitől és mire, de ha lehet mellőzöm ezt a fajta megoldást. Ha én adok ajándékba könyvet, akkor sem írok bele, esetleg az első oldalak közé becsúsztatok egy kártyát vagy könyvjelzőt a pár kedves sorral, amit Neki szánok :)

  1. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz a könyvben?

Könyvjelzővel. Van belőlük jó pár – de persze sosem elég, mindig veszek/kapok újakat -, sőt, még saját magam által készítettek is vannak egy-egy könyvemhez :)

 diy_konyvjelzoim_2015_szeptember28ig.JPG

konyvjelzo_bonbonos_doboz_oldalabol.JPG

konyvjelzoim_2015_szeptember28ig.JPG

  1. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni bárhol?

Ha időm engedi, muszáj eljutnom a fejezet végéig. Ha viszont épp buszon ülök vagy orvosnál vagyok, ott kell letennem, ahol éppen tartok.. A busz nem várja meg, hogy befejezzem, mielőtt leszállnék..

  1. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?

Ez még nem fordult elő.. Annál sokkal jobban szeretem a könyveim, minthogy ezzel tönkretegyem őket..

  1. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?

Nem. Ha éppen nem értek valamit, és később sem válik érthetővé a jelentése, akkor befejezem az adott részt (vagy épp a könyvet – attól függ, mennyire zavar, hogy nem értem) és utána keresek rá.

  1. Mit olvasol most?

Elizabeth Adler – Bűnös gazdagok, illetve nemrég fejeztem be A marsit.

  1. Milyen könyveket vettél legutóbb?

A marsit; és még hó elején a Bűnös gazdagokat és a Hová tűntek a gyerekek?-et Mary Higgins Clarktól. Ez a hónap nem „termett” túl sok könyvet..

  1. Van kedvenc helyed, vagy időpontod az olvasásra?

Bárhol és bármikor képes vagyok olvasni. Kedvenc helyem kimondottan nincs, lehet az a kanapé vagy az ágyam, esetleg egy kényelmes fotel. Leginkább este szoktam olvasni, akkor tudok a legjobban elmélyülni egy könyvben.

  1. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?

Számomra nem mérvadó, hogy egyrészes vagy sorozat.. Mindkét típusban vannak kedvenceim.

  1. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlod mindenkinek?

Amibe épp beleszerettem :) Vagy szerelmes maradok belé örökre ;)
De Reának igaza van, a Helyesírási szótárt sok embernek ajánlanám és a kezébe nyomnám, hogy: „Olvasd el, mielőtt BÁRMIT kiírsz akár egy fb posztba is, nemhogy egy blogba!” Sokakkal egyetértésben engem is nagyon zavarnak az égbekiáltó bakik; főleg, ha tele van velük az egész szöveg..

  1. Hogyan rendszerezed a könyveidet?

Momentán éppen átrendezem őket, de jelenleg 4 polcon sorakoznak illetve 5, ha beleszámítjuk az ápolói sulim könyveit:
Egy polcon kapnak helyet a Könyvmolyképzős könyveim
Egy másikon az egyéb kiadós könyvek: Fumax, Ulpius, Libri, Alexandra, Gabo, Egmont, Animus, Cartapilus
Van egy polcom, amin a horror, krimi, ajándékba kapott és „örökölt” könyveim kaptak helyet
És egy polc a RD Válogatott könyveinek (ezeket mind Anyutól kaptam :3), illetve itt kap helyet még J.T. A 22-es csapdája című könyv – ezek pont kiteszik a polcom hosszát
A sorrendjük pedig attól függ, hogy mennyire szeretem őket – vagy ha egy írótól több könyvem van, de nem sorozat részei, mérvadó lehet még a kiadás dátuma is.

 

Ha tetszett, töltsd ki Te is! Ismerjük meg egymás olvasási szokásait :)
Jó szórakozást hozzá ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr777838720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása