Book-Loving Little Moth

Őszi Book Tag

2015. október 06. - LittleMoth

Ezt a Tag-et a Hagyjatok! Olvasok! könyves blogon találtam, és mivel már beleléptünk az októberbe, gondoltam kitöltöm én is. AniTiger (még tavalyi) válaszait itt találjátok: http://hagyjatokolvasok.blogspot.hu/2014/09/anitiger-autumn-booktag.html

 oszi_book_tag.jpg

(A kép Pinterest-ről származik)

1.Mit szeretsz a legjobban az őszben?

Nem nagyon szeretem az őszt, elég fázós és „megfázós” vagyok.. Ilyenkor betegebb tudok lenni, mint akár télen..

Na jó, van azért három dolog, amit szeretek benne.
Az első, hogy ilyenkor van a névnapom – ami könyvajándékot jelent :)
A második, hogy a szülinapom is ősszel van – így még több könyvajándékra tehetek szert ;)
Végül, de nem utolsó sorban az ősz könyvmegjelenéseket is jelent – így vehetek egy csomó új könyvet!
Lehet, hogy mégiscsak szeretem ezt az évszakot?!

2.Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?

Ez egyszerű: A Harry Potter. Két okból is.. Először is, még suliban ezt a sorozatot olvastam éjszakákon át – ez volt az első olyan könyvélményem, ami könyvmollyá „formált”. Másodszor pedig: Ki ne akarna a Roxfortba járni?!

harry_potter_felirat.png

3.Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?

Ilyen borítójú könyvem nincs, de a kívánságlistámon akad egy olyan sorozat, aminek a borítói megfelelnek ennek a kritériumnak, méghozzá Nora Roberts – Az O’Dwyer-örökség trilógia.
Nem mellesleg szerintem gyönyörűek ezek a borítók!

4.Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?

Olvastam még régebben egy-két horrort, de kedvencnek egyet sem tudnék kiemelni.

5.Melyik a kedvenc horror/halloweeni filmed?

Talán Az átok. De nem a japán, vagy milyen, hanem Eleonor (talán jól írtam..) története a Hill House-ban.

6.Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?

Ez nem lehet kérdéses: M. Leighton – Up To Me – Rajtam áll c. kötete. Még egy örömködő kis bejegyzés is született belőle..

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/09/18/up_to_me_megjelenese_iden_osszel

7.Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?

Őszintén megmondom, fogalmam sincs, milyen filmek jelennek meg idén ősszel.. Vagy bármikor.. Nem igazán követem ezeket a dolgokat..

8.Melyek azok a könyvek, amiket idén ősszel tervezel elolvasni?

Az első betervezetten már túl is vagyok, ami nem más, mint A marsi Andy Weir-től (értékelését megtalálod a blogon).
Amit holtbiztos, hogy elolvasok még ősszel, mivel a Mini-Könyvklub 2 választott könyvei lettek:
Dmitry Glukhovsky – Metro 2033 és Stephenie Meyer – A burok c. műve.

Tervezem még pár Leslie L. Lawrence kötet elolvasását, név szerint: A teaültetvényt és A fekete özvegyet, illetve már elkezdtem A vérfarkas visszatért. Szeretem a krimiket ősszel :)

lll_gyujtemeny_2015_szeptember.JPG


Szeretném befejezni Elizabeth Adler Bűnös gazdagokját, amit ugyan elkezdtem, de félreraktam – nem volt hozzá hangulatom..

Aztán ott vannak még a polcomon az olvasatlan könyvek, amik mind szólongatnak, hogy „Olvass már el!”..
Így a tervezet még korántsem biztos, meglátjuk, mihez lesz éppen hangulatom..

Mivel másfél hét szabira megyek, ami nagyon rám fér már, gondoltam az egyik VP sorozatom is újraolvasom, és hozok egy értékelést róla egyben, de azért kitérve az egyes részekre is. Csak még azt nem döntöttem el, melyik legyen..

9.Kiket hívsz meg?

Senkit nem hívok meg, töltse ki mindenki, akinek tetszik ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr817911806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása