Book-Loving Little Moth

Blogger Identity Tag

2015. október 12. - LittleMoth

Ezt a Tag-et a Kis Könyves Bloggerek alkották, a minap pedig Reánál olvastam. Az Ő válaszait itt olvashatjátok, illetve a bejegyzése végén a többi blogger linkjét is megtaláljátok: 

http://www.realthoughts.hu/2015/10/blogger-identity-tag-avagy-ki-ul.html

Úgy döntöttem, kitöltöm én is, ha esetleg kíváncsiak lennétek rám :) Ha nem, akkor is ;)

 blogger_identity_tag.jpg

 

1.Mikor és miért kezdtél el blogolni?

Kicsivel több, mint 2 hónapja.
Nagyon sok könyves blogot olvastam és úgy gondoltam, megpróbálkozom vele én is, végül is mit veszíthetek?? Maximum nem tetszik az embereknek, de kárt nem teszek senkiben és semmiben.. Szerintem ez egy nagyon jó módja az önkifejezésnek és a véleménynyilvánításnak.  Véleménye pedig mindenkinek lehet..

2.Van/volt már több blogod is? Ha igen, milyen témájúak?

Ez az első és egyetlen. 

3.Miért könyves blogot írsz?

Ez egyértelmű: Mert imádok olvasni!! Imádok a könyvekről és kedvenc szereplőimről beszélni, csak sajnos nem igazán akad olyan, akivel „kiélhetem” ezt a fajta vágyamat.

4.Honnan jött az ötlet a blogod nevéhez?

Ezt nem tudnám megmondani.. Csak úgy beugrott.. A könyveket imádom, a családom pedig Könyvmolynak tart..

5.Álnéven vagy a sajátodon írsz? Ha álnéven, miért pont ezt választottad?

A sajátomon. Minek titkolnám a kilétem? A saját véleményem, élményeim, esetleg „szenvedéseim” (bár ilyen könyv szerencsére csak egy volt, amit olvastam) írom le. Miért tagadnám, hogy mit gondolok?

6.Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?

Ez a bejegyzéstől is függ.. Máshogy építem fel egy könyv értékelését, mint egy blogajánlóét vagy épp egy szösszenetét.. Próbálok számomra logikusan haladni, remélem sikerül is ;)
Fontosnak tartom, hogy olyan poszt kerüljön ki a kezeim közül, amit én is szívesen elolvasnék..

7.Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?

A képek – 1-2 kivétellel – mind sajátok. A minőségük nem mindig a legszuperebb, de így biztos olyan lesz a választott kép, amilyent a bejegyzéseimben szívesen látok.

8.Mi a véleményed a nyereményjátékokról?

Alapjában véve szeretem őket – csak sajnos sosem nyerek :( :)

Azt viszont nem szeretem, ha valaki csak like-gyűjtésre használja őket. Ezzel szinte megveszi a követőket/kedvelőket.. A „hívek” sokszor semmit nem tudnak az adott blogról meg a bloggerról, de a „listán” ott vannak – így eshet meg, hogy egy érdektelenebb/kezdő blognak (amely 1hét „működés” után nyereményeket hirdet) több „rajongója” van, mint egy olyan blognak, ami tényleg jó és érdekes, csak épp nem ad nyereményeket - ennek nem sok értelmét látom.  Ha már olvasókat akar magának, tegyen érte: adjon ki igényes bejegyzéseket a kezei közül. Ne megvásárolni akarja őket. Félre ne értsetek, nem általánosítok, de akadt már elém olyan blog, amiben összecsapott, 1 hét alatt 10 „értékeléssel” és helyesírási-fogalmazási hibák tömkelegével egy förtelmes valami volt, kb. 200 követővel és ajnározó kommentekkel, mert persze nyereményjáték az volt, nem is akármilyen és akármennyi.. DE!! tudjátok: Akinek nem inge..

Mindemellett, ha majd egyszer eljön az idő, valószínűleg én is csinálok egy-két nyereményjátékot, de még nincs annyi állandó olvasóm – szerintem -, hogy ez megérje bárkinek is. Se nekem, se az olvasóimnak. Azt szeressék, amit csinálok, ne azt, amit adok.

9.Szoktál recenziós könyveket olvasni?

Mint már azt fentebb említettem, mindössze 2 hónapos a blogom. Még olvasóm sem akad olyan sok, visszajelzést sem nagyon kapok tőletek, hogy jó-e egyáltalán amit csinálok. Így nem merném megkockáztatni, hogy felkeressek egy kiadót. Ahhoz még túlságosan gyerekcipőben járok szerintem..

10.Hogyan reagálnak az emberek, amikor elmondod, hogy könyves blogger vagy?

Nem igazán tudják a közvetlen környezetemben. Aki tudja, az meglepődött ugyan, de nem különösebben érdekli őket az olvasás.. Reklámozni nem szoktam, szóba meg nem igazán kerül, mivel egy olyan ismerősöm sincs, aki osztaná a nézőpontom, miszerint: OLVASÁS ÉS KÖNYVEK NÉLKÜL NEM ÉLET, AZ ÉLET!"

Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is!

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr397962454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása