Book-Loving Little Moth

Winter Book Tag

2016. január 25. - LittleMoth

Ezt a Tag-et Rea oldalán találtam még tavaly, az ő válaszait itt olvashatjátok: http://www.realthoughts.hu/2015/02/winter-wonderland-book-tag.html

Mivel régen hoztam Tag-bejegyzést és még javában a télben vagyunk, gondoltam én is kitöltöm.

hello_winter.jpg

  1. Melyik könyv elég vidám és édes, hogy felmelegítse a szívedet?

Na, ilyen könyvet még nem olvastam..

  1. Melyik a kedvenc fehér borítós könyved?

Ez minden kétséget kizáróan Mark Lawrence: Tövisek Hercege c. könyve. Pár napja fejeztem be és egyszerűen imádtam!! Rövid időn belül hozom az értékelését is.

  1. Ülsz egy szép, kényelmes székben, kezeslábas van rajtad és friss forró csokit iszol, de milyen "szörnyet" olvasol éppen?

Most kezdtem el Komal Kant: Mire jó a rosszfiú?-ját. Az viszont már most világos, hogy Ashton egy igazi szörnyike..

  1. Elkezdett havazni, és eldöntöd, hogy hócsatázni fogsz. Melyik könyvkaraktert hívnád ki a harcra?

Magnus Bane-t. Biztos ki tudna valamit találni az ellen, hogy ne fagyjunk bele a hóba.. Vagy színes hóval dobálóznánk.. Nála nem lehet tudni, mit találna ki, hogy jól szórakozzunk.

  1. Elkezd kialudni a tűz a kandallóban. Melyik könyv utolsó fejezetét áldozod fel, hogy kitépd és a tűzbe vesd?

Megan Abbott: Riválisok c. könyvét. Darabokra szaggatnám és az egészet a tűzbe dobnám, nem csak az utolsó fejezetét. Ennek okáról bővebben itt: http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/08/14/megan_abbott_rivalisok

  1. Melyik könyvet szereted annyira, hogy elajándékozd valakinek idén Karácsonyra, mert ő még nem olvasta és szeretnéd, ha elkezdené?

A könyveim a drágáim, őket nem adnám ki a kezeim közül. Viszont bármelyik kedvenc könyvem megvenném karácsonyi ajándékként http://moly.hu/tagok/szabo-brigitta-3/kedvenc-konyvek

Ha tetszett töltsd ki Te is és írd meg hozzászólásban a válaszaid vagy a küld el a bejegyzés linkjét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr828311874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása