Book-Loving Little Moth

Októberi book haul

2015. november 04. - LittleMoth

Októberben mindössze 3 könyvvel lettem gazdagabb, abból is egy ajándék volt. Ez a hónap valahogy így sikeredett.. Még mindig nem térek észhez, hogy csak(!!) 2 könyvet vettem.. Ez nagyon nem rám vall, meglátszik, hogy beteg voltam..

dsc_0137.JPG

Egy nagyon kedves molytól, Évitől kaptam egy csodálatos csomagot az „Ajándékozzunk kézzel készített dolgokat (is)” esemény keretein belül. A könyv eléggé vágyott volt, tegnap mindössze 6,5 óra alatt el is olvastam - nem tudtam letenni -, az értékeléssel pedig holnap érkezem előreláthatólag. Ez a könyv pedig Monica Murhpy – Heti csaj c. kötete. Annyira tetszett, hogy meg is rendeltem rögtön a folytatását :)

dsc_0142_1.JPG

A többi ajándék is valami eszméletlen szuper, mindent eltalált, amit szeretek. A nasik, a teák isteni finomak voltak – elég gyorsan „elpusztítottam” őket. A saját készítésű karkötő, képeslap és 2 könyvjelző szintén betaláltak, imádom őket!! A dedikált Marni könyvjelző pedig *-* Nem találok szavakat még most sem..

csomi_osszeszerkesztve.JPG

A második szerzeményem Cassandra Clare & Sarah Rees Brennan – Az árnyvadász Akadémia című műve. Még nem kezdtem ugyan bele, de az árnyvadász világ a szívem egyik csücske :)

dsc_0135_2.JPG

Sőt, a rendelésem mellé még két beleolvasót is kaptam a KMK-től: Az Oppositiont és az Egy ropi naplója – A nagy kiruccanást.

dsc_0143_1.JPG

Aztán ismét Coop-ban jártam, és szembejött velem egy olyan könyv, amivel már szemezek egy ideje – ez nem más, mint Megan Crewe – elSZIGETelve c. könyve. Még ezt sem volt időm kinyitni, de hamarosan talán..

dsc_0138.JPG

 

És egy örömhír – legalábbis számomra -, nem is akármekkora: A blog átlépte az 1000 lapletöltést, hálás köszönet érte Nektek :)

Októberi értékelés sajnos mindössze egy született:

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/10/18/a_verfarkas_visszater

E havi Book Tag-ek:

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/10/06/autumn_booktag

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/10/12/blogger_identity_tag

És új rovat indult Interjúk címen:

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/10/14/leslie_l_lawrence_interju

Ennyi voltam októberben, de ha minden igaz mostantól aktívabban jelen tudok lenni az éterben!

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr218051400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása