Book-Loving Little Moth

Augusztusi (book) haul

2015. szeptember 01. - LittleMoth

Hát akkor lássunk is neki egy hónapos blogom első HAUL-jának :)

Ha azt nézem, elég termékenyre sikerült a hónap könyvvásárlások terén. Szerencsére azonban sok mindenhez akciósan vagy „kéz alól” sikerült hozzájutnom, így nem költöttem sokat ;)

2015_aug_4_3.JPG

Mivel az Alexandrában nagy akciók voltak, gondoltam nekem is körbe kell néznem. De itt csak két könyvet vettem, mindössze 1650 Ft-ért ;)

Az egyik Veronica Rossi – Végtelen ég alatt c. könyve, amiről nagyon sok jó értékelést olvastam, de eddig sajnos ezt még nem tudtam elolvasni. 3.699 Ft helyett mindössze 1.110 Ft-ba került. Ezt nem hagyhattam ott – főleg mivel keménytáblás védőborítós könyvről beszélünk :3

2015_aug_4_alexandra.JPG

A másik könyv: Chloe Neill – Chicagoland vámpírjai sorozatának második része, a Ha eljön a péntek. Mivel érdekelnek a vámpírok, a vámpíros történetek, így ezt is meg kellett vennem. Főleg úgy, hogy 2.699 Ft helyett csak 540 Ft-ba került. Mivel csak a 2. kötetet vettem meg, így még ezt sem olvastam.. Az első kötet megvétele szeptemberre van tervezve ;)

Még aznap (az Alexandra után), a nyári melegben megszomjaztam, így bementem egy Coop ABC-be, ahol a sorok között sétálgatva találtam egy akciós könyves állványt, így ott is meg kellett állnom körbenézni.. És milyen jól tettem.. Találtam egy Dark könyvet, méghozzá Michael Grant – Köddé váltak című könyvét. 3.999 Ft helyett 990 Ft-ért szereztem be :) Olvasni még ezt sem olvastam, de a fülszöveg nagyon megtetszett ;) És ugye sosem lehet otthon elég könyvünk ;)

2015_aug_4_coop_abc.JPG

Egy adok-veszek csoportban találtam pár igazán jó könyvet nagyon jó áron, jó állapotban.
Az egyik Stephen King – Dolores-e, amit most tervezek elolvasni, főleg, hogy egy kihíváshoz pont kell moly-on :D
A többi Leslie L. Lawrence 2 (illetve 4, mivel két részesek) könyve: A teaültetvény I-II. és A Fekete Özvegy I-II. Ezek is most vannak tervben, szintén egy plecsniért ;)
Ezek a könyvek összesen 2.000 Ft-ba kerültek :) Ha azt vesszük, 400 Ft/db igazán jó ár ;)

2015_aug_4_2.JPG

Az utolsó könyv amit vettem augusztusban: James Dashner – Az Útvesztő c. könyve, amit már aznap este elkezdtem olvasni, és IMÁDTAM!! <3 (A folytatások megvétele szintén szeptemberre van betervezve :D) Az ára: 2990 Ft volt, a Tesco-ban.

utveszto.JPG

Értékelésem linkje a bejegyzés alján!

És még (nagy örömömre) könyvjelző is van hozzá (a többihez nem kaptam sajnos :’( )

utveszto_konyvjelzoje.JPG

Összességében ebben a hónapban 7.630 Ft-ot költettem könyvekre, ami szerintem a vásárolt könyvek mennyiségét tekintve (7 regény - amiből 2 két kötetes) igazán nem sok ;)

 

Nem könyv, de azért szorosan kapcsolódik a könyvekhez az, amivel Anyu lepett meg – 2x is!! – Könyvjelzők!!
Imádom őket!! Meg persze Anyut is, csak ez nem tartozik ide ;) <3

 anyutol.JPG

anyutol_ok_is.JPG

És a sort egy karkötővel zárnám, amibe én első pillantásra belezúgtam, mivel TMI fan vagyok és szerintem ez nagyon is illik az Árnyvadászokhoz ;)

 tmi_ihlette_karkotom.JPG

 

Augusztusi könyvértékeléseim:
nem valami sok, de túl sok 12órás műszakom volt.. :(

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/08/06/m_leighton_rajtad_all_ertekelesem

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/08/14/megan_abbott_rivalisok

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/08/21/james_dashner_az_utveszto_ertekeles

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/08/31/john_green_csillagainkban_a_hiba_107

 

Augusztusi Book Tag-ek:

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/08/15/disney_book_tag

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/08/27/zombi_apokalipszis_140

 

És egy szösszenet:

http://booklovinglittlemoth.blog.hu/2015/08/25/kotelezo_olvasmanyok_ujragondolva

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovinglittlemoth.blog.hu/api/trackback/id/tr747751520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása